Біологія


Д

Плід, поширення плодів. Міні-проект (за вибором): Листопад. Квіти і комахи. Рослини мандрівники. Рослини хижаки.

параграф 35  читати,  зошит з друкован. основою завдання 3,4 с. 67 закінчити.

8 -Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: 
Головний мозок. 
Поняття про соматичну нервову систему. Вегетативна нервова система. 
параграф 37-39 читати, виконати л. р с. 165 письмово.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=9fzMrzzVUbw
10- Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом  посилання - у групі
Тема: Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів. Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
параграф 36-38 читати, виконати тести с. 244 
11-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці  за розкладом - у групі.

Тема: 
Здоров’я людини. Науки, що вивчають здоров’я людини.
параграф 31 читати, тести с. 208.


 

Запліднення. Насінина. 
параграф 32, 34  читати,  зошит з друкован. основою завдання  5 с. 62, 3 с 65.

Тема: 
Опора і рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи. Два типи симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин
параграф 39 читати, закінчити  Практичну роботу 5 Порівняння будови скелетів хребетних тварин.


8 -Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: 
Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини. 
Спинний мозок.
параграф 35, 36 читати, виконати л. р с. 162 письмово.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=UFwkYZU4XdI
9-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці  за розкладом посилання - у групі
Тема: Популяції живих організмів та їх основні характеристики.

парагра 46 читати, виконати завдання на співвідношення  с.197
10- Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом  посилання - у групі
Тема: Закономірності мінливості (спадкової, неспадкової) людини.
параграф 34, 35 читати, виконати тести с. 237 
11-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці  за розкладом - у групі.

Тема: 
Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України
переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=k6twxFgtn8s
параграф 29 читати, підготувати буклет з теми: Рідкісні види рослин та тварин твоєї місцевості. 

Суцвіття. Запилення.
параграф32, 33 читати,  зошит з друкован. основою завдання 3.5, с 62, таблиця с. 64
Переглянути презентацію :https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-sucvittya-211958.html

Тема: Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин.

параграф 38 читати,  зошит з друкован. основою завд. 1, 2 с.44 

8 -Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: 
Значення і будова шкіри. Терморегуляція.
Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному ударі.Захворювання шкіри та їх профілактика
параграф 25-27  читати, виконати с. р с. 119 письмово.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=0oqd6H2sXjQ
9-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці  за розкладом посилання - у групі
Тема: Сучасні методи молекулярної генетики

параграф 41 повтори. 42 читати, виконати тести с. 181 
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=n0QpRGdzn4g
10- Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом  посилання - у групі
Тема: Позахромосомна (цитоплазматична) спадковість у людини.
параграф 33 читати, виконати задачі с. 224-225 2, 3 
11-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці  за розкладом - у групі.

Тема: 
Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля. Екологічна політика в Україні.
параграф 29, 30 читати, тести с. 197 письмово

Квітка - орган статевого розмноження. Лаб. досл. 8 будова квітки
параграф30, 31 читати,  зошит з друкован. основою с.58 3завдання 5.6, с 61 закінчити таблицю письмово. 
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=d5RtJRDypJU

Органи дихання (газообміну), їх різноманітність та функції.

Транспорт речовин  у тварин.   Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції

параграф 36,37  читати,  зошит з друкован. основою с.42 кросворд, таблицю з опорного конспекту опрацювати.
Переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=mjmks1jFQ5I

8 -Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: Серцево-судинні хвороби та їх профілактика.
Виділення - важливий етап обміну речовин
Будова і функції сечовидільної системи.

параграф 23, 24  читати, виконати тести с. 107 письмово.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=31UDbEQD-Bw
9-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці  за розкладом посилання - у групі
Тема: Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій.

Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування.


параграф 40 повтори. 41 читати, с. 175 заповнити табл., с. 179 підготувати проект: Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) / родовід родини видатних людей (за вибором учня) 
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1gpBNTB-dSY
10- Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом  посилання - у групі
Тема: Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу.
Сучасний стан досліджень геному людини. Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини. 
параграф 31, 32 читати, тести с. 209  письмово
11-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці  за розкладом - у групі.

Тема: 
Оцінка екологічного стану свого регіону.
Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.
параграф 28 читати, тести с. 190  письмово, с. 182 виконати Практичну роботу №2 у зошитах.

Завдання з біології  на період 01.11. 21-06.11.21

Бажаю успіху!
    6-А, Б кл.
    взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.

    Тема: Евглена зелена, амеба,   інфузорія - одноклітинні тварини. 
    параграф 15,16  читати,  зошит з друкован. основою с.32 завдання 7.8,с 30-31 закінчити таблицю письмово. Підготувати за бажанням модель одноклітинної тварини. 
    Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=lWzDTeqJxoQ
    За бажанням: Грайте та  повторюйте вивчений матеріал. https://learningapps.org/index.php?category=8&subcategory=4696&s= знайдіть тематичні ігри.  Надсилати вчителю нічого не потрібно.
     7- А, Б кл
    взяти участь у відеоуроці  за розкладом посилання - у групі.
    параграф 15-17  читати,  зошит з друкован. основою с.18 таблиця с. 19 завд.2.3 письмово
    Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=GJt4BEfWFmc
    За бажанням: Грайте та  повторюйте вивчений матеріал. https://learningapps.org/index.php?category=8&subcategory=4696&s= знайдіть тематичні ігри.  Надсилати вчителю нічого не потрібно.
    8 -Б кл
    взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
    Тема: Робота м'язів.  Розвиток опорно-рухової системи людини з віком. Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Профілактика порушень опорно-рухової системи
    параграф 32, 33 читати, проект с. 147, тести с. 149. 
    Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=cyVoX2wVsOY
     9-А, Б кл
     взяти участь у відеоуроці  за розкладом посилання - у групі
    Тема: Структура еукаріотичної клітини: цитоплазма.Структура еукаріотичної клітини: основні клітинні органели.
    параграф 13.14  читати, с. 61 самостійна робота малюнок у зошиті, закінчити таблиицю (будова еукаріотичної кл клітини) у зошиті

    Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=OAOIHSA37Dw
    10- Б кл.
    взяти участь у відеоуроці за розкладом  посилання - у групі
    Тема: Вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі.
    параграф 14,15 читати, тести с.102(1- 5), с. 111  письмово
    Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=xCbgVmihzMQ
    11-А, Б кл
    взяти участь у відеоуроці  за розкладом - у групі.
    Тема: Симбіоз та його форми. Організм як середовище мешкання
    параграф 9.10 читати, тести  с.63, 70  письмово,   підготувати повідомлення на наступний урок на тему: «Паразити найпростіші», «паразити кишковопорожнинні», «Паразити гриби», «Паразити рослини», «Паразити комахи», «Паразити ракоподібні», «Паразити черви». Одна тема на вибір

    Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=GRO9rhobyKM
    та презентацію


                                                                 

    Немає коментарів:

    Дописати коментар

    Вчитель біології і екології     Вільчевська Ольга Володимирівна  (біологія 6-А, 6-Б, 7-А, 7-Б, 8-Б, 9-А, 9-Б, 10-Б, 11-А, 11-Б к...