Дистанційне навчання (на період протиепідемічних заходів)
Бажаю успіху!6-А, Б кл.взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: Плід,
поширення плодів. Міні-проект
(за вибором): Листопад. Квіти і комахи. Рослини
мандрівники. Рослини хижаки.
6-А, Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
параграф 35 читати, зошит з друкован. основою завдання 3,4 с. 67 закінчити.Переглянути презентацію: https://www.blogger.com/blog/page/edit/6072166635159854713/6134894921433239807
8 -Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.Тема: Головний
мозок. Поняття
про соматичну нервову систему. Вегетативна нервова система. параграф 37-39 читати, виконати л. р с. 165 письмово.Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=9fzMrzzVUbw10- Б кл.взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групіТема: Захист
геному людини від шкідливих мутагенних впливів. Генетичний
моніторинг в людських спільнотах.параграф 36-38 читати, виконати тести с. 244 Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-genetichniy-monitoring-v-lyudskih-spilnotah-189266.html11-А, Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом - у групі.
Тема: Здоров’я людини. Науки, що
вивчають здоров’я людини.Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-nauki-scho-vivchayut-zdorov-ya-lyudini-principi-zdorovogo-sposobu-zhittya-139656.htmlпараграф 31 читати, тести с. 208.
8 -Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема:
параграф 37-39 читати, виконати л. р с. 165 письмово.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=9fzMrzzVUbw
10- Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі
Тема: Захист
геному людини від шкідливих мутагенних впливів. Генетичний
моніторинг в людських спільнотах.
параграф 36-38 читати, виконати тести с. 244
Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-genetichniy-monitoring-v-lyudskih-spilnotah-189266.html
11-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом - у групі.
Тема:
Здоров’я людини. Науки, що
вивчають здоров’я людини.
Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-nauki-scho-vivchayut-zdorov-ya-lyudini-principi-zdorovogo-sposobu-zhittya-139656.html
параграф 31 читати, тести с. 208.
Бажаю успіху!6-А, Б кл.взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: параграф 32, 34 читати, зошит з друкован. основою завдання 5 с. 62, 3 с 65.Переглянути презентацію: https://www.blogger.com/blog/page/edit/6072166635159854713/6134894921433239807
6-А, Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: Опора і рух. Види скелета. Значення
опорно-рухової системи. Два типи симетрії як відображення способу життя.
Способи пересування тваринпараграф 39 читати, закінчити Практичну роботу 5 Порівняння
будови скелетів хребетних тварин.
преглянути презентацію: https://vseosvita.ua/library/dva-tipi-simetrii-ak-vidobrazenna-sposobu-zitta-sposobi-peresuvanna-tvarin-524017.html
8 -Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.Тема: Будова
нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини. Спинний мозок.параграф 35, 36 читати, виконати л. р с. 162 письмово.Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=UFwkYZU4XdI9-А, Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групіТема: Популяції живих організмів та їх основні
характеристики.
парагра 46 читати, виконати завдання на співвідношення с.19710- Б кл.взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групіТема: Закономірності
мінливості (спадкової, неспадкової) людини.параграф 34, 35 читати, виконати тести с. 237 Переглянути презентацію:https://www.blogger.com/blog/page/edit/6072166635159854713/613489492143323980711-А, Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом - у групі.
Тема: Червона книга та чорні
списки видів тварин. Зелена книга УкраїниПереглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-dlya-uchniv-11-klasu-chervona-kniga-ta-chorniy-spisok-vidiv-tvarin-zelena-kniga-ukra-ni-172200.htmlпереглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=k6twxFgtn8sпараграф 29 читати, підготувати буклет з теми: Рідкісні види рослин та тварин твоєї місцевості.
преглянути презентацію: https://vseosvita.ua/library/dva-tipi-simetrii-ak-vidobrazenna-sposobu-zitta-sposobi-peresuvanna-tvarin-524017.html
8 -Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема:
параграф 35, 36 читати, виконати л. р с. 162 письмово.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=UFwkYZU4XdI
9-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі
Тема: Популяції живих організмів та їх основні
характеристики.
парагра 46 читати, виконати завдання на співвідношення с.197
10- Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі
Тема: Закономірності
мінливості (спадкової, неспадкової) людини.
параграф 34, 35 читати, виконати тести с. 237
Переглянути презентацію:https://www.blogger.com/blog/page/edit/6072166635159854713/6134894921433239807
11-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом - у групі.
Тема:
Червона книга та чорні
списки видів тварин. Зелена книга України
Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-dlya-uchniv-11-klasu-chervona-kniga-ta-chorniy-spisok-vidiv-tvarin-zelena-kniga-ukra-ni-172200.html
переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=k6twxFgtn8s
параграф 29 читати, підготувати буклет з теми: Рідкісні види рослин та тварин твоєї місцевості.
Бажаю успіху!6-А, Б кл.взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: параграф32, 33 читати, зошит з друкован. основою завдання 3.5, с 62, таблиця с. 64Переглянути презентацію :https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-sucvittya-211958.htmlвзяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
6-А, Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин.
параграф 38 читати, зошит з друкован. основою завд. 1, 2 с.44
8 -Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.Тема: Значення
і будова шкіри. Терморегуляція. Перша допомога при
термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному
ударі.Захворювання
шкіри та їх профілактикапараграф 25-27 читати, виконати с. р с. 119 письмово.Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=0oqd6H2sXjQпрезентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-biologi-znachennya-i-budova-shkiri-termoregulyaciya-147503.html9-А, Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групіТема: Сучасні методи молекулярної генетики
параграф 41 повтори. 42 читати, виконати тести с. 181 Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=n0QpRGdzn4gпрезентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-temi-suchasni-metodi-molekulyarno-genetiki-223998.html
10- Б кл.взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групіТема: Позахромосомна
(цитоплазматична) спадковість у людини.параграф 33 читати, виконати задачі с. 224-225 2, 3 Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-pozahromosomna-citoplazmatichna-spadkovist-u-lyudini-152782.html11-А, Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом - у групі.
Тема: Поняття про екологічне
мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля. Екологічна політика в
Україні.Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-ekologichna-politika-ukra-ni-157744.htmlпараграф 29, 30 читати, тести с. 197 письмово
8 -Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема:
параграф 25-27 читати, виконати с. р с. 119 письмово.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=0oqd6H2sXjQ
презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-biologi-znachennya-i-budova-shkiri-termoregulyaciya-147503.html
9-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі
Тема: Сучасні методи молекулярної генетики
параграф 41 повтори. 42 читати, виконати тести с. 181
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=n0QpRGdzn4g
презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-temi-suchasni-metodi-molekulyarno-genetiki-223998.html
10- Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі
Тема: Позахромосомна
(цитоплазматична) спадковість у людини.
параграф 33 читати, виконати задачі с. 224-225 2, 3
Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-pozahromosomna-citoplazmatichna-spadkovist-u-lyudini-152782.html
11-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом - у групі.
Тема:
Поняття про екологічне
мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля. Екологічна політика в
Україні.
Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-ekologichna-politika-ukra-ni-157744.html
параграф 29, 30 читати, тести с. 197 письмово
Бажаю успіху!
6-А, Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема:
Квітка
- орган статевого розмноження. Лаб. досл. 8 будова квітки
параграф30, 31 читати, зошит з друкован. основою с.58 3завдання 5.6, с 61 закінчити таблицю письмово.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=d5RtJRDypJU
Органи дихання (газообміну), їх різноманітність та функції.
Транспорт речовин у тварин. Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції
параграф 36,37 читати, зошит з друкован. основою с.42 кросворд, таблицю з опорного конспекту опрацювати.Переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=mjmks1jFQ5I
8 -Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.Тема: Серцево-судинні
хвороби та їх профілактика.Виділення - важливий етап обміну речовинБудова і функції сечовидільної системи.
параграф 23, 24 читати, виконати тести с. 107 письмово.Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=31UDbEQD-Bw9-А, Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групіТема: Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій.Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування.
параграф 40 повтори. 41 читати, с. 175 заповнити табл., с. 179 підготувати проект: Складання
власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) /
родовід родини видатних людей (за вибором учня) Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1gpBNTB-dSY10- Б кл.взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групіТема: Хромосомний
аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу.Сучасний
стан досліджень геному людини. Моногенне та полігенне успадкування ознак у
людини. параграф 31, 32 читати, тести с. 209 письмовоПереглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-kariotip-lyudini-hromosomniy-analiz-96775.html11-А, Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом - у групі.
Тема: Оцінка
екологічного стану свого регіону.Концепція сталого розвитку
та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/tema-koncepciya-stalogo-rozvitku-ta-znachennya-159298.htmlпараграф 28 читати, тести с. 190 письмово, с. 182 виконати Практичну роботу №2 у зошитах.
Завдання з біології на період 01.11. 21-06.11.21
Бажаю успіху!
6-А, Б кл.взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: Евглена зелена, амеба, інфузорія - одноклітинні тварини. параграф 15,16 читати, зошит з друкован. основою с.32 завдання 7.8,с 30-31 закінчити таблицю письмово. Підготувати за бажанням модель одноклітинної тварини. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=lWzDTeqJxoQЗа бажанням: Грайте та повторюйте вивчений матеріал. https://learningapps.org/index.php?category=8&subcategory=4696&s= знайдіть тематичні ігри. Надсилати вчителю нічого не потрібно. 7- А, Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.параграф 15-17 читати, зошит з друкован. основою с.18 таблиця с. 19 завд.2.3 письмовоПереглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=GJt4BEfWFmcЗа бажанням: Грайте та повторюйте вивчений матеріал. https://learningapps.org/index.php?category=8&subcategory=4696&s= знайдіть тематичні ігри. Надсилати вчителю нічого не потрібно.8 -Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.Тема: Робота м'язів. Розвиток опорно-рухової системи людини з віком. Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Профілактика порушень опорно-рухової системипараграф 32, 33 читати, проект с. 147, тести с. 149. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=cyVoX2wVsOY 9-А, Б кл взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групіТема: Структура еукаріотичної клітини: цитоплазма.Структура еукаріотичної клітини: основні клітинні
органели.параграф 13.14 читати, с. 61 самостійна робота малюнок у зошиті, закінчити таблиицю (будова еукаріотичної кл клітини) у зошиті
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=OAOIHSA37Dw 10- Б кл.взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групіТема: Вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі.параграф 14,15 читати, тести с.102(1- 5), с. 111 письмовоПереглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=xCbgVmihzMQ11-А, Б клвзяти участь у відеоуроці за розкладом - у групі.Тема: Симбіоз та його форми. Організм як середовище мешканняпараграф 9.10 читати, тести с.63, 70 письмово, підготувати повідомлення на наступний урок на тему: «Паразити найпростіші», «паразити кишковопорожнинні», «Паразити гриби», «Паразити рослини», «Паразити комахи», «Паразити ракоподібні», «Паразити черви». Одна тема на вибір.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=GRO9rhobyKM та презентацію
параграф 36,37 читати, зошит з друкован. основою с.42 кросворд, таблицю з опорного конспекту опрацювати.
Переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=mjmks1jFQ5I
8 -Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: Серцево-судинні
хвороби та їх профілактика.
Виділення - важливий етап обміну речовин
параграф 23, 24 читати, виконати тести с. 107 письмово.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=31UDbEQD-Bw
9-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі
Тема: Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій.
Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування.
параграф 40 повтори. 41 читати, с. 175 заповнити табл., с. 179 підготувати проект: Складання
власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) /
родовід родини видатних людей (за вибором учня)
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1gpBNTB-dSY
10- Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі
Тема: Хромосомний
аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу.
Сучасний
стан досліджень геному людини. Моногенне та полігенне успадкування ознак у
людини.
параграф 31, 32 читати, тести с. 209 письмово
Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-kariotip-lyudini-hromosomniy-analiz-96775.html
11-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом - у групі.
Тема:
Оцінка
екологічного стану свого регіону.
Концепція сталого розвитку
та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.
Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/tema-koncepciya-stalogo-rozvitku-ta-znachennya-159298.html
параграф 28 читати, тести с. 190 письмово, с. 182 виконати Практичну роботу №2 у зошитах.
Бажаю успіху!
6-А, Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: Евглена зелена, амеба, інфузорія - одноклітинні тварини.
параграф 15,16 читати, зошит з друкован. основою с.32 завдання 7.8,с 30-31 закінчити таблицю письмово. Підготувати за бажанням модель одноклітинної тварини.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=lWzDTeqJxoQ
За бажанням: Грайте та повторюйте вивчений матеріал. https://learningapps.org/index.php?category=8&subcategory=4696&s= знайдіть тематичні ігри. Надсилати вчителю нічого не потрібно.
7- А, Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
параграф 15-17 читати, зошит з друкован. основою с.18 таблиця с. 19 завд.2.3 письмово
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=GJt4BEfWFmc
За бажанням: Грайте та повторюйте вивчений матеріал. https://learningapps.org/index.php?category=8&subcategory=4696&s= знайдіть тематичні ігри. Надсилати вчителю нічого не потрібно.
8 -Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі.
Тема: Робота м'язів. Розвиток опорно-рухової системи людини з віком. Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Профілактика порушень опорно-рухової системи
параграф 32, 33 читати, проект с. 147, тести с. 149.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=cyVoX2wVsOY
9-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі
Тема: Структура еукаріотичної клітини: цитоплазма.Структура еукаріотичної клітини: основні клітинні
органели.
параграф 13.14 читати, с. 61 самостійна робота малюнок у зошиті, закінчити таблиицю (будова еукаріотичної кл клітини) у зошиті
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=OAOIHSA37Dw
10- Б кл.
взяти участь у відеоуроці за розкладом посилання - у групі
Тема: Вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі.
параграф 14,15 читати, тести с.102(1- 5), с. 111 письмово
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=xCbgVmihzMQ
11-А, Б кл
взяти участь у відеоуроці за розкладом - у групі.
Тема: Симбіоз та його форми. Організм як середовище мешкання
параграф 9.10 читати, тести с.63, 70 письмово, підготувати повідомлення на наступний урок на тему: «Паразити найпростіші», «паразити кишковопорожнинні», «Паразити гриби», «Паразити рослини», «Паразити комахи», «Паразити ракоподібні», «Паразити черви». Одна тема на вибір.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=GRO9rhobyKM
та презентацію
Немає коментарів:
Дописати коментар